Weet ik meer dan andere NEO Finance accounthouders?
Deze week heb ik voor de kopers van de NEO Finance cursus een extra video gemaakt omdat er een aanpassing in het systeem van NEO Finance is gedaan.
Die mededeling heeft NEO Finance aan alle klanten gestuurd... tenminste, de klanten die het krijgen van E-mails over het systeem aan hebben gezet.
Iedereen die een account heeft KAN het dus weten.
Maar... zelfs als je de mail aan hebt staan, dan moet je deze mail nog wel lezen!
EN, zelfs al heb je de mail gelezen, dan moet je de impact van de tekst op je account nog wel begrijpen...
Kortom, het is helemaal niet moeilijk om niet goed op de hoogte te zijn.
Niets menselijks is ons allemaal vreemd.
Vandaar dat ik voor de kopers van de cursus een extra video gemaakt heb, waarin ik de verandering uiteenzet, maar waarin ik OOK laat weten welke gevolgen dat kan hebben EN wat mij nog altijd onduidelijk aan dit verhaal is.
Nu wil het geval dat zelfs bij NEO Finance niet iedereen al op de hoogte was van de veranderingen. Ook dat is heel menselijk, maar niet wenselijk.
Hoe dan ook, het is niet zo dat NEO Finance geen goede informatie geeft. Het is wel zo dat ik EXTRA informatie geef en zaken navraag als ik wil weten wat de gevolgen dan zijn. Dat laatste is niet iets waar NEO Finance altijd even duidelijk over is. Immers, ze zijn niet zelf hun eigen klant. Werknemers zien een verandering vaak alleen vanuit hun kant. Wij klanten / accounthouders zien het probleem van een heel andere kant. Soms is dat ineens heel duidelijk. Dit was zo'n geval.